fbpx

מיזם מיצבי הקיץ בחוצות העיר ירושלים יוצא לדרך

עיריית ירושלים, באמצעות החברות העירוניות, החלה בפרישת מיצבי הקיץ המסורתיים ברחובות מרכז העיר מטרת המיזם, אשר מקודם על ידי העיריה באמצעות החברות העירוניות – 'אריאל' ו'עדן', הוקם במטרה לחזק את המרחב העסקי של מרכז העיר בירושלים, תוך יצירת חווית שוטטות ייחודית שתעודד תושבים ומבקרים לפקוד את מרכז העיר. המייצבים מציעים חווית תיירות ייחודית ואווירה של חג עבור המטיילים בירושלים, וכן מעודדים אותם לצרוך מוצרים ושירותים במהלך הבילוי, דבר אשר תורם לחוסנה הכלכלי של העיר ומסייע רבות לעסקים המקומיים.

המייצבים הצבעוניים והסגנוניים, אשר הפכו לאטרקציה תיירותית ומקומית בשנים האחרונות, יוצבו ב-8 רחובות במרכז העיר. העבודות להשלמת פרישת המייצבים, יסתיימו בשבועות הקרובים.

בין המייצבים התלויים שילוו את הקיץ הירושלמי הקרוב :

  • מיצב המטריות – מיצב המטריות המסורתי בסמטת יואל משה סולומון, מכיל כ-1000 מטריות צבעוניות התלויות בגובה של 7 מטרים מהקרקע.
  • קרנבל סרוג – מיצב ובו כ-140 מטר רבוע של יריעות סרוגות, אשר יוצב ברחבת מוזיאון יהדות איטליה. המיצב נסרג על ידי כ- 150 נשים והושקעו בו מאות שעות של עבודה התנדבותית סבלנית ואוהבת למען העיר ירושלים. החיבורים המיוחדים שהמיצב יוצר בין חוט לחוט, צבע לצבע, יריעה ליריעה, מבטא את החיבור בין אדם לאדם.
  • מיצב כביסה – מתלי הכביסה, עם הבגדים וכלי המיטה המוצמדים להם באטבים, הם חלק מהנוף בשכונות הירושלמיות הותיקות לאורך השנים. המיצב, אשר נתלה ברחוב דורות ראשונים, מראה את היופי של הבדים הצבעוניים המוצבים זה לצד זה כשהאטבים מזדקרים מהם ונותנים קצב לתמונה כמו תווים על שורות.
  • מיצב ציפורים – מיצב של להקת ציפורים מעופפות היוצרות מראה מרהיב על רקע השמיים. המיצב, אשר יותקן ברחוב בן הלל, עשוי מפרספקט ונתלה באמצעות רשת כבלים.
  • מיצב חתולים – מיצב ייחודי של חבורת חתולי רחוב צבעונית שנתלתה בזוויות שונות, בכיכר החתולות המיתולוגית. החתולים עושים פרצופים שמחים ומשעשעים לעוברים ושבים לאורך הרחוב.
  • מיצב עיגולים – מיצב עם הצללה המתפרשת על פני הקרקע ובו עיגולים ב-5 צבעים ומהווה מוקד משיכה רב לקהל, ברחוב בן שטח הססגוני. המיצב עשוי מניילון ופוליאסטר ותלוי על כבלי פלדה.
  • מיצב כדורים – מיצב ססגוני ושמח במראה של "מסטיקים עגולים" של פעם. הכדורים עשויים מגומי איכותי ותלויים על גבי כבלי פלדה. המיצב נתלה בסמטת דרום.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "העיר ירושלים לובשת קיץ. אנו מכינים עבורכם המון הפתעות ואירועים עבור כלל תושבי העיר והבאים בשעריה. בין היתר, מיצגים מרהיבים שמתחדשים ומתרחבים משנה לשנה. נמשיך לפעול לקידום התנועה במרכזים המסחריים בעיר, במטרה לחזק את הכלכלה המקומית ואת העסקים בעיר".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *