fbpx

בהלה בשכונת רמות: תינוקת ננעלה ברכב – לעיני אמה

היום (חמישי) התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוקת כבת חצי שנה, שננעלה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב לואי ליפסקי בשכונת רמות בירושלים.

ישי עטיה – מוקדן ידידים קיבל את הקריאה והזעיק את המתנדבים באזור. מיכי שעיו – מנהל צוות צפון ירושלים ומנחם נתן – כונן הצוות, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו את התינוקת בשלום וללא גרימת נזק לרכב. "הכתובת שנמסרה למוקד בדיווח היה שגוי והטלפון של האמא לא היה זמין", סיפר מיכי שעיו. "התרוצצנו בשטח בניסיון לאתר את הרכב. בנס ובתושיה השגנו את האבא טלפונית והוא כיוון אותנו לחניה ליד הבית. כשהגענו מצאנו את האמא בסמוך לרכב הנעול. בפעולה מהירה הוצאנו בשלום את התינוקת ומסרנו אותה לאמהּ, שהודתה בדמעות ובהתרגשות על הצלת חיי בתה ושאנחנו כבר מהיום מוזמנים לחתונה שלה".

בידידים מזכירים להורים להקפיד על נשיאת המפתח בכל כניסה או יציאה מהרכב, לבל ינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית ומכל טלפון.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *