fbpx

צפו: דרמה במרכז ירושלים

שריפה פרצה בדירה במרכז העיר ירושלים, בסוף השבוע, ולמקום הוזעקו כוחות משטרה לצד כוחות חירום והצלה.

שוטרי יחידת האופנועים של יס"מ מחוז ירושלים הגיעו אף הם למקום והחלו בפעולות מצילות חיים תוך סריקה והגעה אל אחד הדיירים שנמצא בביתו. השוטרים פעלו במקצועיות תוך חתירה למגע שכללה בין היתר טיפוס בתוואי הבניין בו טרם אחזה אש או שבו עשן, כפי שהתחולל בחדר המדרגות לדירה. לאחר שטיפסו על סולמות וקרשים אל מרפסת הדירה שהחלה להתמלא עשן שריפה סמיך, חברו שוטרי היס"מ אל דייר הבית וחילצו אותו מהמקום לבדיקה ע"י צוות רפואי שהמתין באזור בטוח מחוץ לבניין.

רס"מ חן זוהר, אחד משוטרי היס"מ שפעל לחילוץ הדייר: "מיד עם קבלת הדיווח בקשר על שריפה ממנה נשקפת סכנת חיים, הגעתי יחד עם שותפי לאופנוע, רס"ר יוסי בן שימול מיס"מ ירושלים, למקום ותוך זמן קצר התחלנו לעלות לכיוון דירה ממנה עלה עשן. איתרנו דייר שביתו החל מתמלא עשן וחילצנו אותו באמצעות סולמות אל מקום בטוח מחוץ לבניין שם נבדק על ידי צוותי רפואה. אנחנו ביס"מ מתאמנים כל העת במגוון תרחישים על מנת שברגע האמת נפעל ונגיב במקצועיות ובמהירות על מנת להציל חיי אדם, גם בתחום הפח"ע והפלילי וגם באירוע שריפות וחומרים מסוכנים".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *