fbpx

בקרוב: מתחם ורבורג יהפוך להיכל תרבות ומרחב פנאי מטופח ופתוח

עיריית ירושלים, באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ובניה החליטה היום (רביעי), להמליץ על הפקדת תכנית מתחם ורבורג בקריית יובל. שטח התכנית: כ-6 דונם וכיום הוא בייעוד לבניין ציבור.

התכנית החדשה מציעה לחלק את המתחם בין שטח למבני ציבור, אשר ישמש להקמת בית תרבות ואודיטוריום ובכלל זה חללים נלווים, שיעמדו לשירות השכונה ותושביה ויהיו עוגן תרבות, לבין שטח פתוח אינטנסיבי, שישמש לפעילות פנאי, בדרך של גינות משחק ונוי.

התכנית כוללת בשלב ראשון הקמת מרכז תרבות ואודיטוריום בהיקף של כ- 2,400 מ"ר ובשלב שני (בעתיד) עוד כ- 1200 מ"ר. כאמור, לצד היכל התרבות החדש שייבנה, יוכשר שטח פתוח שישמש את תושבי השכונה לפעילויות פנאי, וכך יתמכו במבנה ויאפשרו אירועים חוץ שכונתיים.

עורך התכנית הינו אדריכל אבנר אופק והיא מקודמת על ידי אגף תכנון עיר בעיריית ירושלים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "התוכנית החדשה היא מודל לתוצאה מיטיבה אשר מקובלת על כל הגורמים בקהילה ומאפשרת לכולם חיים קהילתיים מכבדים. מחשבה פתוחה, שיח בין קהילות ונכונות להגיע להבנות ולפתור בדרך זו קונפליקטים, היא הדרך שאותה אנו מתווים מאז כניסתי לתפקיד ראש העיר, הכל על מנת לאפשר חיים משותפים ומכבדים של אלה לצד אלה תוך שמירה על האופי והצביון המיוחדים של כל אזור וכל מרחב בעירנו האהובה, ירושלים.
תושבי קריית היובל יוכלו ליהנות מעוד מרכז תרבות ומרחב פנאי ציבורי ומטופח בלב השכונה. אני גאה על כך ומודה לאדריכל אפק ולצוות התכנון בעירייה על ההישג החשוב הזה".

-צילום אוויר של מתחם ורבורג בקריית יובל – באדיבות אגף תכנון עיר.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *