fbpx

כבוד ענק: נשיא בוסניה הרצגובינה מילורד דודיק, קיבל את פרס ידידי ישראל

מנכ"ל מוזיאון ידידי ישראל, דניאל וואיצ'ק ועו"ד ניר קמחי, דירקטור ונציג הבעלים של ידידי ישראל העניקו היום לנשיא בוסניה הרצגובינה מילורד דודיק, את פרס ידידי ישראל על פעילותו למען ישראל.

מילוק דודיק הוא חבר אמת של עם ישראל, מצהיר שנים על תמיכתו בישראל, פועל למען גינוי פעולות הטרוריסטים ומגנה באופן קבוע והצהרתי את פיגועי הטרור נגד ישראלים. ב2020 הציע דודיק להעביר את שגרירות בוסניה הרצגובינה לירושלים.

הנשיא דודיק ערך סיור במוזיאון ידידי ישראל ובמתחם המדיה והתרגש מאד מקבלת הפרס. דודיק ציין "אין זה סוד שאני מרגיש הערכה עצומה למדינת ישראל ואני פשוט אוהב את העם היהודי, זאת בעיקר עקב תחושת השותפות ההסטורית שעבר עמי יחד עם היהודים בזמן מלחמת העולם השניה. אני מלא הערכה להישגים הרבים שמדינת ישראל הגיעה אליהם בתקופה כה קצרה מאז הקמתה, כמו גם לאנשים שהיו בעלי חזון והבינו שכדי שהעם היהודי ישרוד הם חייבים מדינה". בהתייחסו לפרס אמר דודיק: "הפרס הזה הוא כבוד גדול עבורי ועבור בני עמי. הפרס נותן לי כוח להמשיך לפעול גם בעתיד למען ישראל וליצור עוד שיתופי פעולה בין שתי המדינות".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *