fbpx

ירושלים: תאונה קשה בשד' גולדה מאיר; נער הובהל לבי"ח במצב קשה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנער הולך רגל שנפגע מרכב הסעות בנתיב התחבורה הציבורית בשדרות גולדה מאיר בירושלים. מתן שמיר חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בהולך רגל (כבן 15) שנפגע מרכב הסעות. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה לאחר שאיבד את הכרתו". מנחם פרוימוביץ חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

מד"א: התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב בשדרות גולדה מאיר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק נער כבן 13 במצב קשה ויציב עם חבלות בראש ובגפיים.

פראמדיק מד"א יובל רון סיפר: "הנער שכב בנתיב התחבורה הציבורית כשהוא מחוסר ההרה וסובל מחבלות בראש ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל קיבועים ועצירת דימומים ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

מהמשטרה נמסר: לפני זמן קצר, התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה בשד׳ גולדה מאיר בירושלים במהלכה נפגע הולך רגל (קטין- 13) מאוטובוס. הולך הרגל פונה במצב קשה (עפ"י גורמי רפואה) להמשך טיפול רפואי. שוטרים שהגיעו למקום סגרו את זירת התאונה ובוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *