fbpx

"ערבים זה לזה" – חסימת כבישים בצומת סינמה סיטי בירושלים; משה לורבר: "זו רק הסנונית הראשונה"

מחאה ספונטנית וחסימת כבישים בצומת סינמה סיטי בירושלים התרחשה על ידי מפגינים מקבוצת "ערבים זה לזה", בהובלת משה לורבר, ומובילי מחאת הדיור – כנגד יוקר המחיה, התייקרות הנדל"ן ושינוי השיטות, "משולש ברמודה" הם מכנים זאת.

"כל הטייקונים, החברות, המותגים רבים מי מכה יותר בטירוף החזירות וגל עליות המחירים בישראל ומעלים שוב ושוב מחירים בטירוף", אומר לורבר. "בנוסף בימים האחרונים מחירי הדירות שהכפילו את עצמם ואפילו יותר דירות בפריפריה מ3,000 שקל קפצו ל-6,000/7,000 שקל, דירות בערים מבוקשות או גוש דן וירושלים מ-6,000/7,000 ל 15,000/13,000/12,000 שקלים לחודש ואפילו יותר.. החלב, הלחם, הבשר, הביצים, הארנונה, המים, הדלק, התחבורה ציבורית – כמעט כל מוצרי הצריכה המזון, התינוקות, הניקיון והבסיסיים ביותר ועוד.. ועוד.. נראה שעושים עלינו תחרות מי מכה יותר חזק! ! בושה! עזות מצח! אל לנו להמשיך לשבת בנטפליקס או במקלדות. זו העת להחזיר מאבק נחוש לפתרונות שורש ושינוי השיטות".

לדברי לורבר מדובר במלחמה שרק החלה. "אנחנו נלחמים על הבית! לא ימין לא שמאל. צאו מהמקלדות! צאו מהאדישות! צאו מהנייעס'! צאו מהנטפליקס! לא פרנסה – לא מעניין! לא תת תזונה – לא מעניין! לא מהפכה חברתית – באמת לא מעניין! לא דיור אמיתי שפוי וזול – לא מעניין! רק התחלנו. אנחנו (ערבים זה לזה) נעשה את השינוי, אנחנו המהפכה החברתית החדשה בישראל 2022 וזו רק הסנונית הראשונה", מסכם לורבר.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *