fbpx

הודעה מיוחדת | גדולי ישראל הורו: רבבות בני התורה ייצאו להפגנות זעם נגד חילול כבוד המת

הודעה מיוחדת – גדולי ישראל הורו: רבבות בני התורה ייצאו להפגנות זעם נגד חילול כבוד המת

עקב התעקשות משטרת ישראל והפרקליטות לדרוש כעת בבית המשפט לבצע נתיחה בגופת הפעוט החרדי בן ה-4 שנמצא בירושלים ללא רוח חיים, הורו גדולי התורה, מרן ראש הישיבה הגאון רבי אשר דויטש שליט"א ומרן פוסק הדור הגאן רבי עזריאל אוירבך שליט"א, לרבבות בני התורה בכל חלקי הארץ, להתכונן למאבק נחוש ובלתי מתפשר נגד ניתוחי מתים וחילול כבוד המת.

כזכור, מוקדם יותר נקבע מותו של הילד שהובא אתמול לשערי צדק תוך כדי מאמצי החייאה ארוכים. משערי צדק נמסר: הצוותים במלר"ד ילדים וביחידה לטיפול נמרץ ילדים נלחמו במשך שעות על חייו ולצערנו לא נותר אלא לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה.

נקבע מותו של הילד בן ה 4 מרמות שהובא אתמול לשערי צדק תוך כדי מאמצי החייאה ארוכים.

משערי צדק נמסר: הצוותים במלר"ד ילדים וביחידה לטיפול נמרץ ילדים נלחמו במשך שעות על חייו ולצערנו לא נותר אלא לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה.

לפני זמן קצר, הוארך בהסכמת הצדדים מעצרו של החשוד ברצח אחיינו בן ה-4.5 אתמול (שבת) בשכונת רמות בירושלים, ב-10 ימים עד לתאריך 23.8.22. לבקשת סנגורו של החשוד, ניתן על ידי בימ"ש צו איסור פרסום על פרטיו של החשוד במעשה, זאת עד לאחר קבלת תוצאות אבחון רפואי. חקירת המשטרה נמשכת.

כזכור, אתמול בבוקר (שבת) לקראת השעה 11, התקבל דיווח במשטרה על פעולות החייאה בילד שעל פי החשד סימני חניקה על צווארו, בשכונת רמות בירושלים.

כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו לאחר בירור ראשוני את קרוב משפחתו של הילד בחשד למעורבותו במעשה. גורמי רפואה שהיו בזירה, פינו את הקורבן תוך פעולות החייאה לבית החולים.

מחקירה ראשונית עולה חשד כי במהלך הבוקר שהו מספר בני המשפחה בדירה ובשלב מסויים הבחינו כי הקורבן לא עונה לקריאתם. אבי המשפחה הוזעק מבית הכנסת בעקבות כך ולאחר זמן מה כשהבחינו כי דלת חדרו של החשוד נעולה, פרצו את דלת החדר ומצאו את הקורבן מוטל על הרצפה וכאמור שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד בשנות ה-20 לחייו. חקירת המשטרה נמשכת.

מד"א: בשעה 10:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד מחוסר הכרה בבית בשכונת רמות בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שערי צדק ילד בן 4 במצב קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

חובש בכיר במד"א זיאד דוויאת ופראמדיקית מד"א סיגלית מזרחי סיפרו: "כשהגענו לבית ראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. במהלך הפינוי לבי"ח המשכנו את פעולות ההחייאה עד שליבו שב לפעום".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *