fbpx

חבר המועצה, יוסף שפייזר: "כל יום שעובר בלי תגובה ישראלית ציונית אנחנו מתקרבים לנזק בלתי הפיך במשילות בירושלים"

חבר מועצת העיר ירושלים ומועמד ברשימת הציונות הדתית, יוסף שפייזר התייחס לפני זמן קצר (שני) לפיגוע בירושלים: "כל יום שעובר בלי תגובה ישראלית ציונית אנחנו מתקרבים לנקודת האל חזור ולנזק בלתי הפיך במשילות בירושלים"

בזירה המדינית, הימין אולי חושב שהוא ניצח והרעיון של שתי מדינות ירד מסדר היום – אבל האמת היא שהרשות הפלסטינית פשוט שינתה אסטרטגיה. במקום מאבקים פוליטיים, בשנים האחרונות הם עסוקים במימוש תוכנית עבודה אחת: קביעת עובדות בשטח. בכל יום שעובר בניין נוסף מוקם, עוד בית, עוד שכונה בלתי חוקית – במטרה ליצור רצף טריטוריאלי ערבי. זה קורה ביהודה ושומרון וזה מודגש ביצירת רצועת חנק על ירושלים וערים יהודיות נוספות.

חבר מועצת העיר ירושלים והמועמד מטעם הציונות הדתית, יוסף שפייזר מדגיש: "הכל חלק מתוכנית עבודה סדורה, עם מסמכים רשמיים ויעד ברור: לחנוק את ההתיישבות היהודית עד 2030". שפייזר מדגיש: "כחבר מועצה בעיר ירושלים עבדתי קשה מאוד כדי לאשר את בניית שכונת עטרות בדיוק בגלל זה. אבל לצערי, זו טיפה בים וצריך לפעול כאן במישור הארצי ולא רק נקודתית". שפייזר העביר הרצאה למאות בני נוער בסיור בעטרות והבהיר עד כמה המצב מסוכן והטיפול בו בהול. הקפאת המצב הקיים אולי הייתה יכולה להיחשב כאסטרטגיה טובה בעבר (היא לא), אבל כל יום שעובר בלי תגובה ישראלית ציונית הוא עוד צעד בדרך לנקודת האל חזור ולנזק בלתי הפיך".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *