fbpx

חוגגים את סוף הקיץ במלון דן ירושלים

חוגגים את סוף הקיץ במלון דן ירושלים: דן ירושלים מציע חבילה מיוחדת למשפחות לסוף הקיץ עם מופע של הצמד המצליח סטטיק ובן אל ומופע קצבי וסוחף של להקת טררם לצד מגוון ארוחות מיוחדות ופעילויות לילדים, בין התאריכים: 28-30/8/22.

במסגרת החבילה, שתוצע רגע לפני סיום החופש הגדול, אורחי המלון ייהנו ביום ראשון ה-28/8 ממופע של קצב ושמחה בשיתוף הקהל עם להקת טררם לצד ארוחת ערב בסגנון BBQ באוויר הפתוח.

ביום שני ה-29/8, אורחי המלון ייהנו מהמופע הרשמי בישראל של "סמי הכבאי" שמתאים לילדים בגיל הרך. ובערב אורחי המלון ייהנו מהמופע המרכזי של צמד הזמרים המצליח סטטיק ובן אל שיבצעו את מיטב הלהיטים שלהם. לצד המופעים, אורחי המלון ייהנו מארוחת ערב בסגנון ירושלמי.

מחיר לחברי מועדון e-dan: עלות החבילה לזוג + ילד לשני לילות על בסיס לינה וחצי פנסיון – החל מ-3200 ₪ והיא כוללת את כל התוכן המוצע במסגרת החבילה.

** חברי מועדון e-dan צוברים כסף בהזמנת חופשה, למימוש בכל זמן ובכל מלון של רשת מלונות דן.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *