fbpx

ממשיכים לחדש את הבירה: פרויקט מגורים ומסחר גדול בצפון ירושלים

קבוצת הנדל"ן הסבה שטח המיועד למבני ציבור בשכונת רמת שלמה למטרות מגורים ומסחר, ותקים קומפלקס של 3 מבני מגורים בני 9 קומות כ"א ו-162 יח"ד מעל מרכז מסחרי בהיקף של 3,325 מ"ר המימון יהיה בסך של כ-320 מיליון שקל, והוא מצטרף למימון נוסף של חברת"רובי קפיטל" שנחתם השבוע בשכונת היוקרה רחביה בעיר.

קבוצת הנדל"ן "בית ירושלמי" ברחוב חזון איש בשכונת רמת שלמה בירושלים. הפרויקט ייצא לדרך לאחר שנחתם הסכם ליווי עם חברת מימון הנדל"ן, רובי קפיטל, ובשיתוף אחת מחברות הביטוח המובילות כיום בישראל. הפרויקט יוצא לדרך לאחר שקבוצת בית ירושלמי, החתומה על ייזום והקמת אלפי יחידות דיור במחוז ירושלים, רכשה בשנת 2019 את הקרקע, שייעודה המקורי היה למבני ציבור, תוך ליווי מימוני של רובי קפיטל.

מאז הצליחה החברה היזמית לשנות את ייעוד הקרקע למטרות מגורים ומסחר, וכעת היא מתכננת לבנות שלושה בנייני מגורים בגובה 9 קומות כ"א מעל מרכז מסחרי בן שתי קומות, שיכלול גם שטחי ציבור. עלות הקמת הפרויקט נאמדת בכ-320 מיליון שקל. על פי התוכנית, שטחי המסחר והתעסוקה יישארו בבעלות קבוצת בית ירושלמי ויושכרו על ידה, בעוד שהשטחים הציבוריים יועברו לידיה של עיריית ירושלים. רובי קפיטל וחברת הביטוח המובילה יעמידו את המימון לפרויקט, בנוסף לערבויות חוק המכר לרוכשים.

בתוך כך, רובי קפיטל ממשיכה לחזק את ולהעצים את ירושלים, כאשר חתמה לאחרונה גם עם חברת מ.ל.נ מארק נדל"ן בע"מ על מימון פרויקט נוסף בירושלים, בהיקף של 40 מיליון שקל. במסגרת הפרויקט, ברחוב אבן עזרא 19 שבשכונת רחביה, תקים היזמית בניין חדש בן 16 יח"ד, במקום בניין ישן בן 8 יח"ד. מחצית מיחידות הדיור החדשות יעמדו למכירה.

צילום: afifon.הדמיה: oarc-dec

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *