fbpx

פצוע הפיגוע בעיר העתיקה – שוחרר מ'הדסה' לאחר מספר ניתוחים ושב לסידורי חתונתו בברוקלין

ברוך גלוק בן ה-20, נפצע באורח בינוני בפיגוע הירי שארע לפני כשבועיים במעלה השלום ופונה לטיפול בהדסה. גלוק הוא תושב ברוקלין ארה״ב, שהגיע לביקור בישראל תוך כדי ההכנות של משפחתו לחגיגת האירוסין שלו.

הבחור הצעיר נפגע מירי בצוואר וביד ופונה על ידי מד״א להדסה, ומאז טופל על ידי צוות רב תחומי של מומחי טראומה ורפואה דחופה בהדסה הר הצופים ובעין כרם, כירורגים, צוות חדר ניתוח, כירורגיה פלסטית, נוירוכירורגיה, ריפוי בעיסוק ופיזיותרפיה, אורתופדים, מרדימים ומומחי טיפול נמרץ, צוות אנגיוגרפיה, א.א.ג, וכירורגיית כף היד והשירות הסוציאלי שליווה אותם כל העת.

אחותו בת ה-18 ששהתה עימו על רצפת האוטובוס בעת הפיגוע וניצלה מכל פגיעה ואמו גיטי, לא עזבו את מיטתו לאורך השבועיים האחרונים. עם שחרורו לאחר שנותח בידו ובצווארו אמרה אימו גיטי: ״הטיפול כאן בהדסה היה מעל ומעבר ואני מודה לצוות הרפואי כולו. האמבולנס לוקח אותנו לשדה התעופה, שם יפגוש את אביו שנפגע אף הוא, ושניהם יאושפזו יחד בבית חולים בניו יורק להמשך תהליך ההחלמה. יש לנו אירוע משמח להתכונן אליו – החתונה של ברוך בעוד פחות מחודשיים ואני יודעת שהטיפול כאן בהדסה הוא הבסיס לריפוי המלא שלו בע״ה״.

ראש יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, ד״ר מיקלוש באלה, סיכם את הטיפול בברוך: ״הפגיעה של ברוך בצוואר שילבה פגיעה וסקולרית יחד עם פגיעות עצם, חוליות ועצבים, ובנוסף פגיעת יד שהייתה עלולה להשפיע עליו בטווח הרחוק. מילימטר אחד ימינה או שמאלה בצוואר, והסיפור היה נגמר אחרת לגמרי. הוא טופל על ידי צוות גדול בהדסה שטיפל בו במסירות ובהצלחה ושוחרר להמשך טיפול בארצו כשהוא יציב וחזק יותר״.

צילומים: דוברות הדסה עין כרם

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *