fbpx

כבוד: הדר מרלי מונתה למנהלת התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים  

מינוי חדש בהתאחדות התעשיינים. הדר מרלי, מונתה למנהלת התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים ותחליף בתפקידה את גלית לוי הפורשת לאחר 28 שנה.

בתפקידה האחרון שימשה מרלי כמנהלת חטיבה הצריכה בהתאחדות התעשיינים הארצית במשך כ-7 שנים. במסגרת זו ניהלה פורומים והנהלות מקצועיות, העניקה יעוץ רגולטורי ופיתוח עסקי למפעלי התעשייה, קידמה תהליכי חדשנות במפעלים וגייסה לקוחות עסקיים חדשים.

התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים מייצגת את מפעלי התעשייה בירושלים, מעלה אדומים, בית שמש, מבשרת ציון והסביבה ופועלת להגברת תיעושה של בירת ישראל, לשיפור תנאי המחיה של מפעליה ולייצוגם מול הרשויות המוניציפאליות והממשלתיות. בתחומי המרחב פועלים כיום כ-150 מפעלי תעשייה. מרחב ירושלים מקיים קשר הדוק ופועל במשותף עם הגורמים העוסקים בתחום הכלכלי תעשייתי בעיר, ובהם: רשויות וחברות ממשלתיות, ועדות סטטוטוריות, מוסדות האקדמיה והמכללות, המנהלות התעשייתיות, וכמובן הנהלות המוסדות המוניציפאליים בעיר ובסביבותיה.

לדברי מרלי, "יש לי הזכות לייצג את התעשייה המקומית בירושלים שסופגת לא מעט גזירות ותהפוכות בשנים האחרונות בצל יוקר המחייה. אני רואה בתפקידי שליחות בהדגשת חשיבותה של התעשייה הישראלית כחוסן כלכלי וחשה הערכה עצומה כלפי התעשיינים במרחב הירושלמי שפועל בדו קיום ממשי ואחראי על ייצור המוצרים הטובים, הבטוחים והחדשניים ביותר".

אבי בן חמו, יו"ר התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים: "אנו מברכים את הדר על הצטרפותה למשפחת התעשיינים במרחב ירושלים. הדר, מביאה למרחב המון ידע, ניסיון ומקצועיות בתחום התעשייה ואין לי ספק שהיא תהווה גורם משפיע ומשמעותי בקידום התעשייה בירושלים והסביבה. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות באופן אישי לגלית לוי, המנהלת המיתולוגית של ההתאחדות במרחב, על תרומתה האדירה לפיתוח התעשייה בירושלים ועל הלווי, התמיכה, והדאגה הבלתי פוסקת לתעשיינים ולתעשייה, במשך שנים ארוכות. גלית תישאר תמיד חלק בלתי נפרד מהמורשת ומההיסטוריה של התאחדות התעשיינים בירושלים ואנו מאחלים לה המון הצלחה בהמשך הדרך".

גלית לוי, המנהלת היוצאת: "התעשייה במרחב ירושלים חשובה מאוד במרקם החיים העירוני והמטרופוליטני של בירת ישראל. ישנן הזדמנויות משמעותיות לתעשייה, נוכח אתגרים לא פשוטים מבחינת משאבי כ"א, השכלה והכשרה מקצועית, קידום קרקעות לתעשייה נוספת ומתפתחת במרחב, וכן במישור הרגולציה ופישוט הליכים לתעשיינים לפעול במרחב מקדם ומסייע. לרשויות העירוניות במרחב ירושלים תפקיד חשוב בכך. אני סמוכה ובטוחה כי הדר מרלי, מחליפתי, תדע לתת את הדחיפה המשמעותית תוך חבירה ושיתוף הגורמים במרחב למיצוי וצליחת האתגרים. בהצלחה רבה ובברכת העשייה והתעשייה".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *