fbpx

בשורה להורים בירושלים: הצהרונים בשנת הלימודים הקרובה תתרחב

ערב פתיחת שנת הלימודים תשפ"ג, מודיע ראש העיר ירושלים, משה ליאון, כי לאחר מאמצים רבים למקסם את הרישום למסגרות הצהרונים, עיריית ירושלים תפתח מחר (ה', 1.9) את כל הצהרונים שפעלו בשנה שעברה גם בשנה הקרובה. בנוסף, ייפתחו מסגרות צהרון נוספות בגני הילדים החדשים שייפתחו בעיר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זוהי זכות עבורנו להעניק למשפחות הצעירות בעיר את האפשרות להירשם למסגרות צהרון איכותיות ומעשירות. לא רק בכל אלה שפעלו בשנה שעברה אלא גם בצהרונים נוספים שנפתח. אני מברך את ילדי ירושלים בשנת לימודים טובה, מוצלחת ופורייה".

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה: "אני מברכת על ההחלטה אשר מקנה לכם ההורים יציבות ושקט עם פתיחת שנת הלימודים. ראש העיר ואני עושים לילות כימים בכדי להבטיח רצף חינוכי למרות הטלטלות שבדרך. אנחנו כאן לשירותכם".

אריק קפלן, יו"ר ארגון ההורים בירושלים: "אני מברך על פתיחת מסגרות הצהרונים הרחבה. מדובר בצעד חשוב ומבורך. אני מודה לראש העיר על היענותו לפניית ארגון ההורים, לעשות מאמץ לפתיחת מסגרות רבות ככל הניתן, אשר תסייע ותיתן פיתרון לאלפי ילדי העיר ועשרות אלפי הוריהם".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *