fbpx

מינוי חדש במלון היוקרה וולדורף אסטוריה

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים – מלון היוקרה הבינלאומי היחיד בעיר ירושלים השייך לרשת הילטון העולמית הודיע על מינויו של אמיר אבו ערפה (34) לתפקיד מנהל אגף החדרים.

אמיר מגיע לתפקיד עם ניסיון של 15 שנה במלונאות. בעל תואר במלונאות ועבר הכשרות רבות בארץ ובחו"ל. אמיר התחיל בוולדורף אסטוריה כבר בפתיחת המלון ב-2014 כסגן מנהל קבלה. ב-7 השנים האחרונות כיהן כמנהל הקבלה ולאחרונה קודם למנהל אגף חדרים במלון.

אמיר אבו ערפה: "אני מודה להנהלת המלון על הקידום בתפקיד. וולדורף אסטוריה הוא בית עבורי ואמשיך לפעול ולעשות את המיטב כדי שהתנופה שבה המלון נמצא תימשך".

אבנר און מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מסר: "אנו שמחים על מינויו של אמיר, איש חרוץ עם הרבה ידע ויכולות. אני בטוח כי אמיר, שנמצא במלון משנפתח ומכיר כל פינה במלון, יסייע לנו להמשיך להצעיד את המלון קדימה. בשמי ובשם רשת הילטון, אנו מאחלים לו ולנו הצלחה מרובה".

מלון וולדורף אסטוריה, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר ומוכר כאחד המלונות הטובים במזרח התיכון. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא יוקרתי בינלאומי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

 צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *