fbpx

קיבלתם מעטפה ירוקה מרשות המסים? היא שווה לכם כסף!!


רשות המסים שולחת בימים אלו מכתבים לכ-11,000 אזרחים, שבדיקת השכר שלהם העלתה ששילמו מס עודף ויש להם פוטנציאל להחזר מס. המעטפות והמכתבים עוצבו בצבע ירקרק בהיר כדי לבדל אותם מדואר רגיל של הרשות וכדי למשוך את תשומת לב המקבלים, שעליהם לטפל בהחזר המס שלהם. 

במהלך הנוכחי אותרו כ-11,000 אזרחים שלא הגישו בקשות להחזר מס לשנת 2016, ובדיקת דיווחי השכר שלהם העלתה כי ייתכן שהם זכאים להחזר בשל העובדה ששילמו מס ביתר מסיבות שונות כמו עבודה אצל שני מעסיקים ואי עריכת תיאום מס וכיו"ב.

מנהל רשות המסים, ערן יעקב, הדגיש כי ברוח חזון רשות המסים, המעמיד את הלקוח במרכז, הרשות פועלת באופן יזום למיצוי זכויות מס לכלל הציבור ולאיתור זכאים פוטנציאלים להחזר מס. עד כה פעלה הרשות לעידוד ביצוע החזרי מס ע"י אוכלוסיות עם מאפיינים דומים כמו ניצולי שואה והורים לילדים עם מוגבלות. במהלך הנוכחי אותרו ע"י הרשות זכאים פוטנציאלים להחזר מס בשל תשלום מס עודף בשכרם ולראשונה נעשתה פנייה אליהם באמצעות "המעטפה הירוקה", שמשמעותה – תוכן המעטפה שווה לך כסף.

המכתבים שנשלחו מזמינים את האזרחים לבדוק את זכאותם להחזר מס ולהגיש בקשה. במטרה להקל על הגשת הבקשה, צורפו למכתב טופס 135 – בקשה להחזר מס לשנת 2016 ודף הסבר למילוי הטופס, כמו גם המלצה להיעזר בסימולטור לבדיקת הזכאות וחישוב המס, טרם תוגש הבקשה. בנוסף לשליחת המכתבים, הוקמה מעטפת תמיכה הוליסטית, ומקבלי המכתבים שיהיו מעוניינים בסיוע יוכלו לפנות למרכז המידע והשירותים של הרשות.

מהלך זה, כמו קודמיו ואלו שיבואו אחריו, הוא חלק מיישום חזון רשות המסים לגביית מס אמת ובמסגרת פעילות חטיבת שומה וביקורת למיצוי זכויות מס לאזרחים.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *