fbpx

ירושלים: טכנולוגיה חדשה תאפשר דיווח על מקרי חירום במוסדות חינוך

עיריית ירושלים השלימה התקנה של מערכת לניהול מוקדי חירום במוקד הביטחון העירוני, המאפשרת לראשונה תקשורת ישירה, אינטראקטיבית עם עובדות ועובדי מערכת החינוך בעיר, בעת דיווח על אירועי חירום בבתי הספר ובגני הילדים בעיר.

המטרה היא לאפשר לעובדי מערכת החינוך לדווח לגורמי הביטחון בעיר, במהירות ובדיוק מירבי, על אירועים קריטיים או מפגעים שונים בסביבת בית הספר או הגן ובמוסדות חינוך נוספים בעיר. הנגשת המידע לגורמי הבטחון, בכמה ערוצי תקשורת, תאפשר מתן תגובה וסיוע מהירים ויעילים יותר, ופעמים רבות מצילי חיים.  בשלב הבא צפוי השירות להינתן לכלל עובדי העירייה.

מערכת APEX של חברת קרביין (Carbyne), מפתחת מערכות מבוססות ענן לניהול מוקדי חירום, מאפשרת לעובדי מערכת החינוך, ליצור קשר אינטראקטיבי בכמה ערוצי תקשורת, ללא צורך בהורדת אפליקציה, עם מוקד הבטחון העירוני. בעת ההתקשרות למוקד מהטלפון הנייד, באמצעות מספר מקוצר ייעודי, נשלח קישור ולחיצה עליו מאפשרת למקבל השיחה במוקד לקבל תמונת מצב מלאה על האירוע – פרטים ומיקום מדויק של המתקשר/ת ויכולת לקבל תוכן בכמה ערוצים – וידיאו, תמונות, מסרונים ובצ'ט כשאין אפשרות לדבר בקול. כל המידע נפרש במוקד על מסך אחד, ברמות תקשורת ורזולוציה גבוהות ביותר. 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים הינה הראשונה להשתמש בטכנולוגית APEX כדי לאפשר לעובדי מערכת החינוך בעיר לדווח על אירועים חריגים ועל מפגעים בסמוך למוסד החינוכי.  הטכנולוגיה המתקדמת מנגישה למדווחים את הקשר עם גורמי הביטחון, כל זאת במטרה להגביר את הביטחון האישי של ילדינו ושל צוותי החינוך המלווים אותם".

אמיר אליחי, מייסד ומנכ"ל קרביין: "אנו נמצאים בחזית הטכנולוגיה המאפשרת מתן סיוע והצלת חיים, בצורה נגישה, קלה ויעילה מדרכי ההתקשרות המקובלות כיום עם גורמי ביטחון והצלה. מערכת קרביין מעבירה בצורה פשוטה מידע עשיר, מקיף, אמין ומדויק בזמן אמת ובכך מאפשרת לגורמי ביטחון לזרז ולייעל את הסיוע בשטח. אנו שמחים לספק יכולות אלו לעיריית ירושלים במטרה המשותפת להעלות עד כמה שניתן את רמת הביטחון והשקט הנפשי של הילדים, ההורים והעובדים במערכת החינוך העירונית."

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *