fbpx

הלילה: רוכב אופנוע נפגע ממשאית

בשעה 23:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על אופנוע שנפגע ממשאית, בכביש 1 למזרח, ממחלף שער הגיא לכיוון שורש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, גבר כבן 50 במצב קשה, עם פגיעת ראש, מחוסר הכרה ומונשם.

חובש על אופנוע מד"א יששכר ויס ופאראמדיק מד"א ישראל וינגרטן סיפרו: "ראינו על הכביש סמוך לאופנוע גבר כבן 50 מחוסר הכרה עם פגיעת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".

ממשטרת ישראל נמסר: "‏לפני זמן קצר, בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים שהתרחשה בכביש 1 באזור מחלף שורש (לכיוון מזרח) בין רוכב אופנוע למשאית. כתוצאה מהתאונה, רוכב האופנוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים במצב קשה (עפ"י גורמי רפואה). כוחות משטרה מכווינים את התנועה במקום, ובעקבות התאונה קיים עומס תנועה כבד באזור".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *