fbpx

בוטלה השביתה בצהרונים שתוכננה למחר

בוטלה השביתה בצהרונים שתוכננה למחר

בית הדיון לעבודה בירושלים ברשות השופט אייל אברהמי הורה הערב (שני) למנכ"לי משרד האוצר והחינוך להגיע לדיון משותף ב-16.11 עם נציגות איגוד הצהרונים בירושלים, המאוגדות בכוח לעובדים במטרה לפתור את מצוקת השכר בצהרוני העיר, בגינם סובלים הצהרונים ממחסור חמור בכוח אדם. בצהרונים בירושלים כבר מורגש מחסור בכוח אדם בעקבות עזיבה של כ-100 עובדים ואיגוד הצהרונים בכוח לעובדים קובל על תנאי ההעסקה הירודים וכן על פיטורי העובדות מדי קיץ.

מארי לוי דויד חברת איגוד הצהרונים בכוח לעובדים: "בית הדין מסמן למשרדי האוצר והאוצר כי הזלזול בעובדות החינוך בצהרונים לא יכול להימשך. אנו שומעות בזעזוע כי במשרד החינוך מכוונים להעסיק עובדי חלטורה בצהרוני כמו בוולט או אובר, וזו תשובתנו. ניהול מו"מ לקידום תנאי ההעסקה הוגנים, או שלא נהסס לשוב ולשבות".

מעירית ירושלים נמסר: לבקשת ארגון כוח לעובדים, אשר מייצג את הסייעות, קבע בית הדין האזורי לעבודה, כי יש לצרף להליך גם את משרדי החינוך והאוצר, על מנת לשפר את תנאי עבודתן. עוד נקבע, כי לדיון הבא, שיתקיים ב-6.11.22, יתייצבו גם נציגים בכירים משני המשרדים – מנכ"ל משרד האוצר או ראש אגף התקציבים ונציג בדרג זה מטעם משרד החינוך. בהתאם להחלטה, ארגון כוח לעובדים הסיר את הדרישות שהיו לו מהמעסיקים ומהעירייה.

 

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *