fbpx

צעיר חרדי ניסה להגן על נער חרדי שהוטרד ע"י ערבי – והותקף באלימות

צעיר יהודי הותקף ע"י צעיר ערבי ברכבת הקלה בירושלים, כשניסה להגן על נער יהודי שהוטרד ע"י הערבי, ונזקק לטיפול רפואי. התוקף עוכב ע"י מאבטחי הרכבת הקלה. עו"ד אופיר שטיינר בפנייה למשטרת ישראל: "תקיפה אלימה על רקע גזעני. יש לפעול באופן מיידי למעצרו של התוקף"

צעיר יהודי הותקף אתמול (ג') ע"י צעיר ערבי, כשניסה להגן על נער יהודי שהוטרד ע"י הערבי. הצעיר נסע ברכבת הקלה בירושלים כאשר באחת התחנות עלה לרכבת צעיר ערבי שהתיישב ליד נער בלבוש חרדי, והניח עליו את ידו. הצעיר ‏ביקש‏ מהערבי ‏להסיר ‏את ‏ידו ‏מהנער, תוך שהוא מסביר לו כי הדבר גורם לנער חוסר נוחות.‏ הערבי ‏סירב‏ להסיר ‏את‏ ידו,‏ וניסה ‏להשתיק‏ את‏ הצעיר.

הצעיר ניסה לסייע לנער ולאחוז ‏בידו ‏של ‏הערבי ‏על-מנת ‏להסירה ‏מגופו.‏ אז, זינק ‏הערבי ‏ממקומו, ‏והחל להכות את הצעיר מכות נמרצות. ‏בעקבות המכות ניזקק הצעיר לטיפול רפואי. הערבי חדל ממעשיו רק כאשר מאבטחי הרכבת הקלה הגיעו למקום ואחזו בו. הצעיר שהותקף הגיש תלונה על התקיפה במשטרה.

עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו המייצג את הצעיר שהותקף מסר: "מדובר ‏במקרה חמור של תקיפה אלימה, על רקע גזעני. על ‏כן, ‏יש ‏לדאוג ‏באופן ‏מיידי למעצרו של‏ התוקף. ‏לאחר‏ מכן,‏ יש ‏למצות את הדין עם‏ התוקף".

צילום: אביעד יוניוב

 

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *