fbpx

היה WOW!! | אירוע ההשקה של “קונדי-TOUR”

 
במלון ״אלדן״ בירושלים נערך אירוע ההשקה של סדרת תוכניות הטלוויזיה החדשה של שף-קונדיטור קרן ואיציק קדוש, בעלי ״קפה קדוש״. התוכנית שמשודרת בימי שישי בשעה 15:00, עלתה לאוויר בסוף השבוע החולף בערוץ 13 ושמה בקדמת הבמה את התיירות הקולינרית בערים המרכזיות ובערי הפריפריה. 
כשלוש מאות אורחים נהנו מערב עשיר במיוחד שכלל בין השאר עמדות עם מאכלים מעסקים שייצגו את כלל הערים שלקחו חלק בתוכנית, מבר יין של יקבי ירושלים ודוכן קוקטיילים של טמפו. שיא הערב הגיע כאשר חשפו בני הזוג קדוש את קינוח הקרוקומבוש הענק שמורכב ממאות פחזניות ועץ סופגניות עם מבחר טעמים.
האירוע שנפתח בשעה 19:30 קיבץ לתוכו כ-300 מסעדנים ומובילי דעה. בנוסף לראש העיר ירושלים משה ליאון שבירך את קרן ואיציק על התוכנית ועל תרומתם לקולינריה, לירושלים ולתיירות בעיר, לקחו חלק באירוע: מנכ״ל הרשות לפיתוח ירושלים אייל חיימובסקי, חברי מועצת העיר ימית יואלי-אלה, עינב בר-כהן, יהודה בן-יוסף, אבי בניהו, בעלי אלדן, מומי דהן, אור שפיץ, תומר אומנסקי, אבי לוי, רחל בן-אלול, תומר ״תומס״ פיטוסי, אווה קדוש, ניסים שגב, חביב משה, טלי פרידמן, נאיפה מולא, אורי נבון, אסף סרי ואיציק רוחם מקבוצת ״מחניודה״, ליאור קוקה, רחלי קרוט, אבי כאכון, שר פיטנס, קרן אוזן, יקי דיין, לשעבר הקונסול הכללי בלוס אנג׳לס, ירון צדקיהו בעלי רשת מעדני צדקיהו, אורטל נח מנכ״לית מלון לאונרדו, כרמית אהרנרייך סמנכ"לית השיווק של ״יקבי ירושלים״, גל זהבי, מנכ״לית האגודה לבריאות הציבור עו״ד יסמין נחום, עופר גבאי בעלי חברת O.I.G, עו״ד חיים אלדר סמנכ״ל חברת אריאל, מיכל שם טוב, יוני פארן ועוד, כשעל ההפקה ניצחה שרון שגב.
שף-קונדיטור קרן ואיציק קדוש: ״זה היה ערב מרגש ובעיקר טעים. במשך שנים ארוכות אנו מקדמים תיירות קולינרית. מאמינים שהתוכנית קונדי-TOUR תביא לידי ביטוי מקומות מעולים ברחבי הארץ שרבים טרם זכו להכיר. אנו מקדמים תיירות קולינרית כדי להביא לישראל כולה וירושלים בפרט, תיירים מרחבי העולם. על מנת שזה יקרה, צריך לחשוף בכמה שיותר פלטפורמות מה שיש כאן. בעקבות הצלחת התיירות הקולינרית בירושלים, פנו אלינו מערים רבות כדי ללמד אותם את סוד ההצלחה של ירושלים. הרעיון להרחיב אותה לכלל רחבי הארץ, נולד מסיור קולינרי בנתיבות עם חיים מ״ניחוחות חיים״ ועינב, שם חשבנו על זה לראשונה ועל הדרך להוציא לפועל את התוכנית. צילמנו שישה פרקים גדושים בכל טוב, נהננו מכל רגע ושמחנו להבליט את הקסם והייחודיות של כל עיר ועיר".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *