fbpx

שרון ירדני אברמוביץ נבחרה לתפקיד מנכ"לית תיאטרון ירושלים

 

הנהלת התיאטרון הודיעה היום כי הגב' שרון ירדני אברמוביץ נבחרה לתפקיד מנכ"לית תאיטרון ירושלים. ירדני אברמוביץ בעלת נסיון של 25 שנות ניהול במשרד התרבות והספורט ומרכז ההסברה הלאומי בתפקיד סגנית מנהל מרכז ההסברה הייתה אחראית על קידום מעמד האישה מטעם מרכז ההסברה וממונה על תחום טקסים ממלכתים.

הגב' שרון ירדני אברמוביץ בעלת תואר ראשון בגיאוגרפיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה הפתוחה. בעברה הייתה אחראית בין היתר על הפקת הטקסים והאירועים הממלכתיים בארץ ובחו"ל, טקסי השבעים למדינה, טקס הדלקת המשואות ועוד. קידמה, הובלה והטמעה ערכים לאומיים בטקסי המדינה- ממלכתיות, תרבות,
מקצועיות, מורשת, ציונות, יצירתיות וחדשנות בעלת ניסיון בניהול תקציב, ניהול עובדים וצוותים אמנותיים

ירדני אברמוביץ נבחרה פה אחד ע"י הנהלת התיאטרון שכוללת את עיריית ירושלים, הקרן ירושלים וקרן שרובר במטרה להוביל, לחזק ולקדם את התיאטרון למעמדו כתיאטרון המוביל בירושלים וכאבן שואבת לכל צורכי התרבות בישראל.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: אני מודה למנכלית היוצאת יפעת צחי קריאל על עבודתה הנפלאה וקידום תיאטרון ירושלים בשנים האחרונות, מברך על עבודת הועדה היסודית שבחרה בגברת אברמוביץ לתפקיד. בטוחני שהיא תמלא את תפקידה באופן מייטיבי למען תושבי ירושלים".

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *