fbpx

שבוע תנועות הנוער יוצא לדרך

 

עיריית ירושלים מחבקת את תנועות הנוער: שבוע תנועות הנוער בירושלים יתקיים בין התאריכים – 13-18.11.22, י"ט-כ"ד חשון (ראשון-שישי)

בתנועות הנוער הירושלמיות חברים כ- 17,712 תלמידים מכיתות ג' ועד כיתות י"ב, המשתתפים בפעילויות השונות: מפגשים פעמיים בשבוע, טיולים במהלך השנה, הכשרות למדריכים, סמינרים ועוד. מדובר במספר הגדול ביותר בו משתתפים ילדים ובני נוער בתוכנית חינוכית בלתי פורמלית. העירייה תומכת במרחבים המאפשרים לילדים ולנוער לגדול ולממש את הפוטנציאל שלהם ומייצרת לשם כך פעילויות מותאמות כדי לממש זאת.

תנועות הנוער מהוות חממה של מנהיגות עתידית והעירייה רואה בבני הנוער הפועלים בהן את המנהיגים העתידיים.

כחלק ממדיניות ראש העיר, משה ליאון, קיימת תנופת בנייה ושיפוץ מבנים לטובת תנועות הנוער, לצד וכחלק מהמאמץ העירוני לחיזוק התנועות בשכונות, על מנת להגדיל את מספרי החניכים. בשנה האחרונה נחנכו מספר מבנים למטרת פעילויות תנועות הנוער בשכונות העיר: בני עקיבא – בשכונת ארמון הנציב, חומת שמואל ובקעה, הצופים – בית הכרם וארנונה, אריאל בנות – בחומת שמואל.

בעירייה מעוניינים להעלות את מספר החניכים הלוקחים חלק בפעילויות תנועות הנוער, ולאפשר לכל ילד וילדה להתנסות בפעילויות החינוכיות, המעצימות והחווייתיות שיש למפעל חשוב זה להציע. זאת, הודות לעובדה כי תוצאות פעילות המרחב הלימודי הבלתי פורמלי של תנועות הנוער ניכרות בהיבטים רבים ובדגש על תרומתם למען הקהילה. מתוך רצון לסייע בהגדלת החשיפה והרישום אליהן, מייחדת העירייה שבוע שלם מיוחד בו מדריכי התנועות יגיעו לכ-70 בתי ספר יסודיים, בהם יעבירו מערך שיעור ויפעילו תוכן חווייתי בהפסקה. כל תלמיד יקבל שי והזמנה אישית להירשם לתנועות. שבוע תנועות הנוער מאורגן ע"י מחלקת הנוער באגף חברה של עיריית ירושלים.

ביום שלישי – 15.11 – כ"א בחשוון, יתקיימו 'סניפים פתוחים' ב-90 שלוחות של תנועות הנוער.

התנועות יפעילו הפנינג לילדים ולהורים כדי להתרשם ולחוות בעצמם את חווית תנועות הנוער ומשמעות הגדילה והצמיחה של ילדים המצטרפים אליהן וסופגים את עולם הערכים שלהן.

ראש העיר משה ליאון: "תנועות הנוער בעיר שותפות לעיצוב דור העתיד ומהוות מרכז חינוכי בעל ערכים חינוכיים ותרומה לקהילה. תנועות נוער מבוססות הן מודל לעיר מבוססת שבה יפרח נוער ערכי ותורם. נמשיך לסייע להן בעבודתן החשובה והערכית".

יהודה פרוידיגר מחזיק תיק תנועות הנוער בעירייה: "לאחר שבשנה שעברה בתמיכתו של ראש העיר, משה ליאון, קיימנו לראשונה את שבוע תנועות הנוער, אנו ממשיכים גם השנה, כאשר אנו יותר מדויקים ויותר מכווני מטרה. אין חולק על חשיבותן ותרומתן של תנועות הנוער לחברה הישראלית ולכל פרט ופרט החבר בהן. אני מקווה ששבוע תנועות הנוער יביא תנופה של גיוס חניכים, ויביא חשיפה של התנועות לאוכלוסיות שונות, גם כאלו שלא רגילות לשלוח ילדיהם לתנועות, אולם הפעם יחליטו- 'כן גם אנחנו שולחים'!.

העירייה מזמינה הורים וילדים להקליק, להתרשם ולהצטרף לאחת מתנועות הנוער הפועלות באיזור המגורים באמצעות הלינק הבא:
https://www.jerusalem.muni.il/he/residents/youth-movements/

צילום: עיריית ירושלים

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *