fbpx

נעצרו בנות בחשד לאלימות ושוד במדריכה

החבל באמצעותו כפתו החשודות את המדריכה.

קשרו, שדדו ונמלטו: ארבע נערות חשודות באלימות ושוד מדריכה שארע במעון בו הן שוהות בסמוך לירושלים. בתום שעות ארוכות בהן ערכה המשטרה סריקות אחריהן ברחבי הארץ, הן אותרו והועברו לחקירה.

אמש לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה כי ארבעת הנערות (בגילאי 17-15) אשר שוהות תחת צו במעון סמוך לירושלים נמלטו מהמקום. מיד עם קרות האירוע, הבחין צוות המעון כי מאחד החדרים בוקעות צעקות ובדיקתם העלתה כי אחת המדריכות כפותה בתוך החדר לכיסא. על פי החשד, ארבעת הנערות בטרם נמלטו, הכניסו את המדריכה אל החדר שם כפתו אותה לסולם מקובע באמצעות חבל וחסמו את פיה, נטלו מרשותה את מכשיר הטלפון הנייד וצרור מפתחות ואז נמלטו, לא לפני שנעלו את דלת החדר כשהמדריכה מרותקת לכיסא. מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, החלו כוחות משטרה בהובלת מחלק נוער תחנת מוריה, בסריקות אחר החשודות, לצד פעולות חקירתיות מגוונות בשיתוף מחוזות משטרה נוספים. אמש בשעות הערב המאוחרות, איתרו שוטרי הסיור של תחנת ראשל״צ שתיים מהחשודות סמוך לבניין מגורים בעיר והן הועברו לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים. שעות ספורות לאחר מכן, התייצבו שתי החשודות הנוספות בתחנת המשטרה והסגירו עצמן בליווי אמה של אחת מהן. ארבעת הנערות החשודות נחקרו בגין חשד לעבירות של כליאת שווא, שוד, קשירת קשר לעשות פשע והפרת הוראה חוקית. במהלך היום הן תובאנה בפני בימ״ש לטובת דיון בעניינן.

צילום: דוברות המשטרה 

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *