fbpx

הוארך מעצרו של אליהו ישראלי

הוארך מעצרו של תושב בית שמש החשוד בביצוע עבירות מין בקטינים בעלי אזרחות ישראלית בחו״ל. לצד המשך החקירה, במשטרה פועלים לאתר קורבנות נוספים

במסגרת חקירת החשדות כלפי אליהו ישראלי, תושב בית שמש בשנות ה-30 לחייו, ששמו הותר לפרסום על ידי בימ"ש ביום חמישי האחרון, לפני זמן קצר ולבקשת המשטרה הוארך מעצרו ב-3 ימים נוספים, עד לתאריך 23.11.22, לטובת המשך פעולות החקירה בעניינו.

כזכור, חקירה זו נפתחה בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרה על חשד לביצוע מעשים מגונים כלפי קטינים בין השנים 2015-2012 במוסקבה שברוסיה. החשוד, תושב בית שמש שבמועד החשדות שהה אף הוא במוסקבה במסגרת עיסוקו בתחום החינוך, נעצר לפני מספר ימים על ידי שוטרי תחנת בית שמש והועבר לחקירה.

חוקרי המשטרה בבית שמש ממשיכים בימים אלו בחקירה לצד ניסיונות לאתר קורבנות נוספים למעשיו של החשוד שמתוקף עיסוקו כאיש חינוך, היה בקרבתם של קטינים רבים. במשטרה פונים לציבור: כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד מתבקש לפנות לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו ולדווח על כך.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *