fbpx

תוקן כתב האישום לנאשם שהשתתף בהתפרעויות

ביהמ"ש המחוזי בירושלים (כב' השופטת בר-אשר) גזר כשלוש שנות מאסר ומאסר על תנאי על עומר גית, שהורשע, לפי הודאתו, בהתפרעות ויידוי אבנים וזיקוקים לעבר כוחות ביטחון ויהודים בבית חנינא.

על פי כתב האישום המתוקן, הנאשם השתתף בהתפרעויות במהלך שנת 2021 במספר הזדמנויות, בין היתר, ביום ירושלים. במסגרת ההתפרעויות הוא יידה אבנים וזיקוקים לעבר שוטרים ויהודים במקום. הנאשם הורשע בביצוע עבירות של התפרעות, מעשה פזיזות ורשלנות בצוותא, מעשה פזיזות ורשלנות, ניסיון לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות, הפרעה לשוטר בנסיבות מחמירות וניסיון תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות. בשלב הטיעונים לעונש טענה פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד יעל ריצ'קר, כי הנאשם בחר להשתתף באירועים החמורים, מבחינת מיקומם ומבחינת מועד התרחשותם וניכר כי היה שותף פעיל להתארגנות ולהיערכות לאירועי ההתפרעויות. כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד אהוביה שטרן מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי).

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *