fbpx

משה ליאון: "ההשקעה בחינוך הציוני דתי היא השקעה בעתידה של ירושלים"

ראש עיריית ירושלים משה ליאון נשא היום (ראשון) דברים בועידת החינוך הלאומית של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא שמתקיימת בבנייני האומה בירושלים. ליאון התייחס לעשייה החינוכית בעיר ועל המשמעות של חינוך הילדים בבית, במסגרות החינוך ובתנועות הנוער:

"מערכת החינוך בירושלים מונה כ-שלוש מאות אלף תלמידים, בתוכה, מערכת החינוך הציונית דתית שהיא הגדולה והאיכותית ביותר בישראל. אנחנו משקיעים רבות בחיזוק החינוך הציוני-דתי מתוך תפיסה שהדור הצעיר הגדל כאן, הוא העתיד של ירושלים. כמעט מידי שנה, נפתח מוסד ציוני דתי בירושלים. השנה פתחנו בפסגת זאב את ישיבת שפ"ע, שתצמח ותחזק את השכונה".

ראש העיר הזכיר למשתתפים את החתימה של ההסכם מול ישיבת נתיב מאיר ואמר: "רק לאחרונה, סיכמנו על שדרוג משכנה של ישיבת נתיב מאיר. הישיבה תעבור לשכונת חומת שמואל, בה נִבְנֵה קריה מתקדמת ורחבת ידיים".

לגבי המהפכה של תנועות הנוער בירושלים פירט ראש העיר ליאון: "אנחנו משקיעים בחינוך הבלתי פורמאלי, כחלק בלתי נפרד ממערכת החינוך. סניפי תנועות הנוער הגדולים והפעילים ביותר בארץ, נמצאים כאן, בירושלים. בשנים האחרונות שיפצנו עשרות סניפים והקמנו מבנים חדשים לתנועות הנוער בעיר: בבקעה ובחומת שמואל, ארנונה ובית הכרם. בני עקיבא, עזרא, אריאל והצופים. בכל מקום, ולכולם, בנינו ואנחנו מוסיפים לבנות.

ליאון התייחס למעורבות ההורים בחינוך הילדים ואמר: "המעורבות ההורית היא חלק בלתי נפרד מהתהליך החינוכי. הקדשנו יחידה לטיפוח מעורבות הורית במינהל החינוך של ירושלים. אנחנו מעצימים, מנחים, ומעשירים את ההורים, כדי שהם ירגישו בטוחים יותר בתפקידם כמחנכים. השפעה של מחנך מתעצמת כשהוא רואה את עצמו כ-אב לתלמידיו. תפקידנו כהורים הוא לנצל את ההשפעה הזאת, לחינוך היקרים לנו".

בסיום נאומו עלה, מנכ"ל ישיבות ואולפנות בני עקיבא, אלחנן גלט והודה לראש העיר ירושלים על העשייה החינוכית בעיר וההשקעה הגדולה של העיר בראשתו בתחום החינוך.

צילום: יוסי זליגר

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *