fbpx

תיעוד: מרדף דרמטי בירושלים

 

תיעוד מרדף דרמטי: בפעילות שוטרי משטרת ישראל הלילה, הצליחו השוטרים בתום מרדף רגלי בדרום העיר ירושלים, לשים ידם על שוהה בלתי חוקי החשוד בגניבת רכב והוא נעצר לחקירה.

בפעילות יזומה שערכו הלילה שוטרי תחנת מוריה ממחוז ירושלים כנגד עבירות רכוש, בדגש לגניבת כלי רכב, הבחינו השוטרים ברכב שנע לעברם בכביש המנהרות בדרום העיר ירושלים וכי הרכב פנה לאחור והחל נמלט. בשילוב כוחות משטרה נוספים, החלו השוטרים בפעולות לאיתור ועצירת הרכב ובשלב מסוים הבחינו כי נהג הרכב החשוד עזב את הרכב במנהרה והחל במנוסה רגלית. בשלב זה פתחו השוטרים אף הם במרדף רגלי אחריו תוך קריאות לעברו לעצור ותוך שהם מצמצמים וסוגרים את נתיב הימלטותו, עד שהחשוד שהבין כי לאור נחישות השוטרים לא יצליח לחמוק מידם, נשכב החשוד ונעצר על ידי שוטרי הסיור. החשוד שנעצר, פלסטיני שב"ח תושב דרום הר חברון בשנות ה-20 לחייו, הועבר לחקירה בתחנת מוריה מרחב ציון ובעליו של הרכב, תושב שכונת גילה בירושלים, עודכן על ידי המשטרה כי רכבו נגנב זמן קצר לפני כן ונתפס על ידי השוטרים. עוד עלה בחקירה כי לחשוד אין כלל רישיון נהיגה ובמהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט לטובת מיצוי פעולות חקירה נוספות בעניינו. משטרת ישראל פועלת כל העת כנגד עבירות הפוגעות בביטחונו של האזרח וברכושו, תוך יצירתיות ושימוש ביכולות מגוונות, תוך פעולות מניעה, איתור ומעצרם של חשודים בעבירות אלו, חקירתם ומיצוי הדין עמם.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *