fbpx

חשד: צילמו והפיצו סרטונים משפילים כלפי עוברי אורח ב'טיקטוק' – ונעצרו

בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, עצרו הבוקר שני צעירים תושבי מזרח ירושלים שעל פי החשד צילמו והפיצו סרטונים ברשת החברתית בעלי תוכן משפיל כלפי עוברי אורח שנקלעו בדרכם.

במקרה הראשון, אתמול הגיע לידי המשטרה סרטון שהופץ ובו נצפה אזרח שהושפל על ידי חשוד בעת שחלף ברחוב. בפעילות חקירתית מהירה של ימ"ר ירושלים היום לפנות בוקר, נעצר החשוד במעשה, תושב שכונת א-טור שבמזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, והוא הועבר לחקירה. החשוד יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

במקרה נוסף, בפעילות אף היא של בלשי הימ"ר, בעקבות סרטון בו נצפה אזרח מושפל על ידי חשוד ומעשה זה הופץ ברשת, נעצר לחקירה צעיר תושב שכונת ראס אל-עמוד כבן 18. חשוד זה יובא מחר לבימ"ש לטובת דיון בהארכת מעצרו.

משטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרט, תמשיך בפעולות ניטור יזומות לצד איתור פרסומים פוגעניים ברשתות החברתיות השונות, ותפעל לאיתור חשודים במעשים משפילים ומביכים אלו, ותמצה עמם את הדין.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *