fbpx

הרופא המצטיין של מאוחדת בירושלים: ד"ר אוליבר סנדרס

בטקס הוקרה שנערך לרופאות ולרופאים המנהלים במאוחדת במסגרת יום הרופא, נבחר ד"ר אוליבר סנדרס כרופא המצטיין של קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים לשנת 2022. סמנכ"ל רפואה ד"ר דב אלבוקרק, והמנהל הרפואי במחוז ירושלים ד"ר מנחם ביתן, העניקו לד"ר סנדרס את תעודת ההצטיינות בטקס החגיגי.

ד"ר סנדרס (42), רופא ילדים בכיר במאוחדת ובהדסה הר הצופים, משמש כמנהל הרפואי של הקופה באפרת, תקוע, אלון שבות וקריית ארבע. הוא סיים את לימודי הרפואה בלונדון, ועלה לישראל לפני 17 שנים, מתוכן הוא עובד כבר למעלה מ-11 שנים במחוז ירושלים שבמאוחדת, שהינה הקופה הגדולה ביותר במחוז ומובילה במספר השירותים והמבוטחים בה.

בטקס בו נבחר כמצטיין, אמר ד"ר ביתן כי "ד"ר סנדרס הוא רופא אהוב ומוערך ע"י הילדים, ההורים והצוות, ומהווה דוגמא ומופת. מאז נכנס לתפקידו שדרג את איכות העבודה במרפאה, הסדיר את עבודת הצוות מול חולים מורכבים והביא לכך שגם הרופאים במרפאות הפרטיות באזור מחוברים לעשייה המקצועית-רפואית של המחוז. הוא מהווה עוגן של ידע רפואי ומגשים בעבודתו כמנהל את חזונה של מאוחדת".

ד"ר סנדרס עצמו התרגש מאוד מהבחירה בו, והודה להנהלת מאוחדת על ההערכה הרבה. "עבורי זו שליחות אמיתית לעסוק במקצוע הרפואה, ואני גאה להיות חלק ממערך רפואי ששם את המטופל לפני הכל. הקשרים האישיים שנוצרים עם המטופלים, הילדים וכמובן בני משפחותיהם, הם חלק בלתי נפרד מהאופן בו אני רואה את העבודה שלי, ומעניקים משמעות יתרה לתפקיד. הבחירה בי מחזקת את ההרגשה שהדרך בה אני פועל נכונה, ונותנת לי הרבה עידוד ודחיפה קדימה".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *