fbpx

סמים בקלמר של בן ה-12

בעקבות דיווח שהתקבל לפני זמן רב במשטרה מקטין (12) שהגיע לתחנת שלם של מחוז ירושלים כשברשותו נתפס קלמר שהכיל חומר החשוד כסם שלא לצריכה עצמית ומחולק למנות, נפתחה חקירה בתחנת שלם של מחוז ירושלים.

חוקרי תחנת שלם, פתחו בחקירה ממנה עלה כי שני אחיו של הקטין (34,28, תושבי מזרח ירושלים) שידלו את הקטין לסחר בסמים תוך תקיפה ואיומים.

כנגד אחד האחים הוגש כתב אישום לפני זמן רב, ואח נוסף שהיה בבריחה ממושכת, נעצר בחשד לתקיפת אחיו הקטין ושידולו לסחר בסמים תוך איומים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום, עם סיום החקירה ולאחר ביסוס תשתית ראייתית כנגדו, הוגשה הצהרת תובע בבית המשפט על ידי הפרקליטות ומעצרו הוארך ב- 3 ימים עד לתאריך 26.1, וצפוי נגדו כתב אישום עם בקשה למעצר עד לתום ההליכים בתקופה הקרובה.

מעשה זה של שידול קטין בן 12 לסחר בסמים ע״י בני משפחתו והכנסתו בכוח לעולם הפשע הוא חמור, פסול ומסוכן. במסגרת המאבק המשטרתי המתמשך בנגע הסמים, המשטרה תמשיך למקד פעילות ואכיפה במחוללי הפשיעה בדגש לסוחרי ומפיצי הסמים המסוכנים בניגוד לחוק.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *