fbpx

תיעוד: השוטרים שנטרלו את המחבל מנווה יעקב – משחזרים את רגעי המרדף עד לחיסולו

במסגרת חקירת פיגוע הירי, במהלך הלילה ולפנות בוקר, עצרו שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב 42 חשודים- חלקם ממשפחתו, מקרוביו וסביבתו של המחבל. מרבית העצורים נעצרו הלילה בא-טור ע״י כוחות משטרה בבית המחבל שביצע את פיגוע הירי אמש בשכונת נווה יעקב בירושלים- פיגוע שבו נרצחו 7 אזרחים ונפצעו 3 אזרחים נוספים.

חקירת הפיגוע מנוהלת ע״י היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ושב״כ, ובמסגרת החקירה המשטרה תבדוק ביסודיות את הקשר בין כל אחד מהחשודים שנעצרו לבין המחבל שביצע את הפיגוע, וכן את מידת ידיעתם ו/או מעורבותם.

כאמור, המחבל נוטרל ע״י שוטרי מחוז ירושלים ומתנדב משטרה, שחתרו למגע באומץ לב לעבר המחבל כשהיה בבריחה, זאת בתוך כ-5 דקות בלבד מקבלת הדיווח הראשון למוקד המשטרה אודות הפיגוע, ולאחר מרדף וקרב יריות שנוהל עמו. בכך מנעו השוטרים פגיעה נוספת בחפים מפשע ואת בריחת המחבל.

אחד השוטרים שנטרל את המחבל רס״ר ג׳, שוטר סיור בתחנת שפט של מחוז ירושלים שיחזר עם חבריו אמש זמן קצר לאחר הפיגוע: ״טיפלנו בהפרת סדר בבית חנינא. תוך כדי הטיפול בהפרת הסדר, התקבל דיווח על פיגוע בנווה יעקב. מיד שהתקבל הדיווח צמצמנו למקום כל הכוחות. כשהתקרבנו לאזור הפיגוע, הבחנו ברכב של המפגע נמלט מהמקום. פתחנו במרדף אחרי המחבל, השבנו באש לכיוונו והרכב נעצר. המחבל ירד ממנו והחל לירות לכיווננו. בשלב הזה פרקנו מהניידת, חתרנו למגע והבאנו לנטרולו, ובכך מנענו הרג נוסף של חפים מפשע״.

הצטרפו לחדשות 02 ירושלים בווצאפ >>
https://chat.whatsapp.com/J4VOuDE1DYR7Ce38Wngo0N

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *