fbpx

איימו ותקפו רופא ומאבטחים בחניון בית החולים.

דוברות המשטרה (ירושלים):

לאחר שאיימו ותקפו רופא ומאבטחים בחניון בית החולים, ונעצרו שני החשודים במעשה על ידי המשטרה, הגישה יחידת התביעות ירושלים את כתב האישום נגדם בבית המשפט.

בתאריך 29.1 הוזעקו שוטרי מחוז ירושלים המוצבים בנקודת המשטרה בבית חולים המרכז הרפואי "הדסה" בעקבות תקיפת איש צוות רפואי ומאבטחים על ידי חשודים בחניון. לאחר הגעת השוטרים למקום ובתום בירור נסיבות המקרה, נעצרו שני הנאשמים, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, והם הועברו לחקירה בתחנת מוריה.

מחקירת המשטרה ועובדות כתב האישום עולה כי בשעת הצהריים, הגיע הנאשם אל חניית הפרופסורים במתחם המרכז הרפואי, יצא מרכבו והניח קרש על מחסום הדוקרנים במטרה להסיטם מטה. מיד לאחר מכן, נכנס בנסיעה לאחור אל תוך החניון ושם החנה.

בסמוך לכך, הגיע איש הצוות הרפואי שחנה במקום והעיר לנאשם שמדובר בחניה למורשים בלבד, וצילם את המכשול שנעשה בו שימוש על ידי הנאשם. בשלב זה ניגש הנאשם אליו ואיים שאם יצלם אותו, הוא יהרוג אותו ויצטרכו להוציא את הגופה שלו מהמקום. בעקבות דברים אלו, הוזעקו למקום מאבטחי המרכז הרפואי ואילו הנאשם הזעיק אף הוא את בן משפחתו למקום.

לאחר הגעת המאבטחים, פתח המתלונן את חלון רכבו על מנת לעדכן על שהתרחש ובשלב זה אותו ניצל הנאשם שניגש לעבר הרכב, הכניס את פלג גופו העליון וירק לעבר המתלונן. בהמשך לכך, הגיע הנאשם הנוסף ובצוותא החלו הנאשמים מאיימים ותוקפים את המאבטחים במקום עד להגעתם המהירה של השוטרים.

לאחר מיצוי פעולת החקירה והגשת הצהרת תובע, בימים האחרונים הוגש נגדם בבימ״ש כתב האישום בגין תקיפה, איומים, התנהגות פרועה במקום ציבורי ועוד.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *