fbpx

עובדי ימק"א ירושלים פתחו בצעדים ארגוניים והשביתו את פעילות המוסד

באדיבות מרחב ירושלים בהסתדרות

עובדי ימק"א ירושלים פתחו בצעדים ארגוניים והשביתו את פעילות המוסד

עובדי המוסד הירושלמי הוותיק המפעיל שירותי תרבות, חינוך וספורט לאלפי תושבים, השביתו הבוקר (ד') את הפעילות וחסמו את שערי הכניסה למקום *** זאת במחאה על גרירת רגליים וחוסר תום לב מצד הנהלת המוסד במסגרת המו"מ על הסכם קיבוצי *** יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות, דני בונפיל: "ההנהלה חושבת שהעובדים שקופים, אבל הם סיימו לשתוק" 

עובדי ימק"א ירושלים חסמו הבוקר את שערי הכניסה למוסד הירושלמי, השביתו את הפעילות ולא אפשרו עבודה סדירה במקום – זאת נוכח הסחבת וחוסר הרצינות שמראה הנהלת ימק"א בכל הנוגע למו"מ על הסכם קיבוצי חדש. העובדים נושאים שלטים בעברית, ערבית ואנגלית בהם נכתב בין היתר: "נלחמים על הלחם של ילדינו" ו"כאן שביתה!".

כזכור, לפני מספר שבועות פתחו העובדים בסכסוך עבודה במטרה להביא את ההנהלה לשוב לשולחן המו"מ, אך זו, לטענת העובדים, ממשיכה בסחבת.

 

במכתב שיצא אתמול לעובדי המקום מטעם הסתדרות וועד עובדי ימק"א, ונשלח לעובדי המקום, נכתב כי: "אנו נמצאים בתקופה של משא ומתן על שיפור תנאי ההעסקה, ולאחר תקופה ארוכה ההנהלה גוררת רגליים ופועלת בחוסר תום לב. כולנו תקווה שההנהלה תשנה את גישתה כלפי העובדים ותעבור לשיח מכבד, בלב פתוח ונפש חפצה".

יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות, דני בונפיל: "ההנהלה חושבת שהעובדים שקופים, אבל הם סיימו לשתוק. מדובר בעובדים מסורים, חרוצים ובעלי משפחות שבסך הכל רוצים להתפרנס בכבוד המגיע להם. אנחנו כאן לסייע להם ככל שיידרש. אני קורא להנהלת ימק"א להפסיק למרוח את העובדים ולחזור לשולחן המו"מ באופן מיידי".

יו"ר ועד עובדי ימק"א ירושלים, ח'אלד רישאק: "אנחנו נחושים בהמשך המאבק שלנו ובצדקתו. לא נאפשר יחס מלזלזל כלפי העובדים, ונמשיך לפעול בכל הערוצים עד להשגת הסכם קיבוצי מיטיב. אני מודה לכל השותפים למאבק, בהם דני בונפיל יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות, דודו מור-יוסף ועו"ד מאיר סויסה, שמחזקים אותנו לאורך כל הדרך".

 

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *