fbpx

בלשי המשטרה סיכלו הגעתם של סמים מסוכנים שעשו דרכם במונית לכיוון ירושלים

צילום: דוברות המשטרה

בלשי המשטרה סיכלו הגעתם של סמים מסוכנים שעשו דרכם במונית ממרכז הארץ לכיוון העיר ירושלים. כתב אישום צפוי בימים הקרובים כנגד הנהג החשוד

פעילות סיכול מוצלחת של בלשי תחנת הראל במחוז ירושלים במהלכה נתפסו בעת חיפוש ברכב ציבורי מסוג מונית שנעצר על ידם בכביש 1 סמוך למבשרת ציון, חומר חשוד כסם במשקל רב בעת שעשה דרכו לעיר ירושלים. הנהג החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-50 לחייו, נעצר על ידי הבלשים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה במסגרתה הוארך מעצרו בבימ"ש לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות.

במסגרת מאבקה העיקש לאורך השנה של משטרת ישראל בכלל, ויחידות המשטרה במחוז ירושלים בפרט, סיכלו לפני כשבוע ימים בלשי תחנת הראל משלוח סמים במשקל רב שעשו דרכם במונית כאמור, לכיוון ירושלים. במהלך פעילותם, נעצר לבדיקה רכבו של החשוד ובוצע חיפוש על פי צו בימ"ש ברכב. במהלך החיפוש איתרו הבלשים כמות רבה של שקיות וצנצנות המכילות סם מסוג קנאביס וחשיש במשקל רב.

לאחר שנבדקו החומרים שנתפסו על ידי מעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת פעולות החקירה הנדרשות, ומעצרו של החשוד הוארך בבימ"ש לטובת מיצוי החקירה בעניינו וגיבוש תשתית ראייתית בהתאם. בימים הקרובים צפויה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים להגיש נגד הנהג כתב אישום בעבירות סחר בסמים.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *