fbpx

לאור הביקוש: הצגה נוספת לתיאטרון הירושלמי – 'רגע רגע' – משירי סשה ארגוב

רגע רגע – משירי סשה ארגוב של קבוצת התיאטרון הירושלמי מגיעה אל תיאטרון הבימה בתל אביב, לאור הביקוש הרב. 

קבוצת התיאטרון הירושלמי מגיעה ביום שלישי (26/7) אל תיאטרון הבימה בתל-אביב, עם מופע תיאטרלי – מוזיקלי סוחף ומרגש – שכולו חגיגה ליצירותיו של אחד המלחינים הגדולים של תקופתנו – סשה ארגוב, בכיכובם של מיטב השחקנים של קבוצת התיאטרון הירושלמי. דרך השירים: פנס בודד, וידוי, עוד מחכה לאחד ואחרים, נבנית דרמה המגוללת סיפור התבגרות אותנטי של חבורה צעירה, ארצישראלית טיפוסית שגדלה ומתבגרת יחדיו. החבורה גדלה יחד, מתגייסת לצבא ומתבגרת, חווה אהבות ופרידות במדינה שמתפתחת ומתהווה. הסיפור הכה ישראלי, אך אישי, גורם כל צופה להתחבר אליו ויוצר חוויה מרגשת ובלתי נשכחת שנוגעת ללב ומחזירה אותנו כרוח סערה אל נוסטלגיית הנעורים דרך שירים ומנגינות המזכירות לאוזן תקופות אחרות, יש שיאמרו, יפות יותר.

אין דרך טובה יותר לתאר את המופע מאשר מכונת זמן ישראלית – אחת שפונה לנפש ומאפשרת לנו להביט מהצד על תקופה תמימה, עם זאת משמעותית בחיינו ולהבחין בקסם של נוף ילדותנו, על אף הקשיים, האכזבות וגם ההצלחות שליוו כל אחד ואחת מאיתנו. בואו בהמוניכם להתרגש עמנו בתיאטרון הבימה. במאי ויוצר: שחף ברגר. משתתפים: ענבל מילוא-בכר\יהב מרום, צח כהן, סער שני\לירן מזרחי, עדי דרורי, רימון כרמי/ירדן רז, מתן תלמי.

 לרכישת כרטיסים – אתר הבימה

מתי? שלישי, 26.7.22, 20:30

איפה? הבימה 4

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *