fbpx

הנעדר מרחובות אותר ע"י קשישה בירושלים

בשורות טובות הערב לאחר שהנעדר יעקב מאנהיים, בן ה-10 מרחובות, שלא הגיע לביתו מאז שסיים את לימודיו בשעת הצהריים – אותר בירושלים.

האירוע התנהל במתחם שופרסל ב'אזורים' רחובות, שם הוקם חפ"ק עד למציאתו של הילד. לדברי ליאור דוידוביץ, מנהל המתחם "הילד אותר על ידי אישה בת 75 בתחנה מרכזית בירושלים.‏ החפ"ק של המשטרה התנהל אצלי במתחם שופרסל אזורים ברחובות בו הם קיבלו שיחה מאותה אישה שאיתרה את הילד וכך הגיעו אליו שוטרי ירושלים".

יוני עוזיהו, דובר רחובות באיחוד הצלה, הוסיף כי מתנדב איחוד הצלה שהיה בסמוך למקום הוזנק למקום ושמר על הילד עד להגעת ניידת משטרה למקום.

ראש העיר רחובות רחמים מלול, ממלא מקום ראש העיר רחובות, זהר בלום, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות, אפרת צוקרמן ומנהל מחלקת חינוך חרדי מיכאל כהן הגיעו לחפ"ק אשר נפתח בבית איחוד הצלה בעיר רחובות. מתנדבים רבים ובהם מתנדבי איחוד הצלה מרחובות וסביבותיה, אזרחים, ארגון ידידים, זק"א וזק"א ישראל וכמובן משטרת רחובות והשיטור העירוני ברחובות חיפשו אחר הנעדר.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול מסר: "אני מודה לשוטרים ולמתנדבים הרבים בראשות משטרת רחובות וארגון איחוד הצלה סניף רחובות על פעילותם הענפה למען תושבי רחובות. ככל שקיים אירוע נעדר בעיר מתנדבי איחוד הצלה מצטרפים לחיפושים ולרוב אף מסייעים לאתר במהירות את הנעדר. שיתוף הפעולה שנרקם כאן בין הארגונים ימשיך להטיב עם תושבי העיר".

זהר בלום ממלא מקום ראש העיר רחובות מסר: "צוותי איחוד הצלה מוסרים נפשם למען הצלת חיים בעיר רחובות, גם הפעם הם נרתמו על שלל יכולתיהם המבצעיות עד שהנעדר אותר".

יוני רוטנברג ראש סניף רחובות באיחוד הצלה מסר: "שוב אנו מצליחים להוכיח ששילוב זרועות יחד עם משטרת רחובות מביא להצלחה יתרה ומהירה באיתור נעדרים בעיר. אני מודה לראש העיר רחובות מר רחמים מלול, סגנו מר זהר בלום, מפקד תחנת משטרת רחובות דודי מירון וכלל הקצינים והשוטרים בתחנה על שיתוף הפעולה המוצלח למען הצלת חיים 24/7".

▪︎▪︎▪︎

כזכור, משטרת ישראל ביקשה את עזרת הציבור באיתור הנעדר יעקב מאנהיים בן העשר. ככל שידוע, הילד לא חזר היום מבית הספר עץ חיים בו הוא לומד. הוא סיים את לימודיו בשעה 14:15 ולאחר מכן לא שב לביתו. לדברי אימו יעקב לבש חולצה מכופתרת בגוון תכלת, שרוול קצר ומכנס כחול כהה ארוך. כוחות גדולים של מתנדבי איחוד הצלה וכוחות משטרה פזורים באזורים השונים ויחד עם תושבים מרחובות מסייעים בחיפושים נרחבים.

כאמור, הילד אותר כשהוא בריא.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *