fbpx

דר קרמיקה מתרחבת ומשיקה אולם תצוגה יוקרתי באשקלון

חברת 'דר בניין' הוקמה בשנת 1998 על ידי הקבלן דוד רגב וזמן קצר לאחר מכן הצטרף לחברה בנו הבכור ציון. החברה עוסקת בבנייה פרטית החל משלב תכנון הפרויקט ועד לשלב קבלת המפתח, בבניית שלד וגמר או בבניית שלד בלבד.

'דר בנין' מוכרת בהתאחדות בוני הארץ ונחשבת לחברה בעלת מוניטין גבוה ויציבות פיננסית איתנה. לפני כשש שנים הצטרפו אל דוד וציון בניהול העסק המשפחתי, גם גל ובר האחים הצעירים. כיום ציון מנהל את חברת 'דר בניין', גל ובר מנהלים יחדיו את 'ד.ר קרמיקה' ואילו ההורים דוד ותיקי מפקחים על שני העסקים. בני המשפחה, במקור מקרית מלאכי, נשארו כולם באזור הדרום, ההורים במושב תימורים, ציון בגן יבנה גל ובר ביבנה. את אולם התצוגה של 'דר קרמיקה' שעד לא מזמן היה ממוקם במושב תימורים ליד בית ההורים בחרו להעביר לאזור התעשייה של אשקלון, אשר נמצאת בתנופת בנייה עצומה ומדורגת כעיר השמינית בארץ ברכישה של דירות חדשות.

מרחיבים את הפעילות:
את הידע והניסיון שצברו גל ובר בזמן עבודתם בחברת דר בניין הם מיישמים מדי יום בניהול של חברת 'ד.ר קרמיקה'. החברה הינה בעלת מומחיות בייבוא ושיווק של מוצרי חיפוי וריצוף כולל קולקציות ייחודיות המגיעות לארץ מאיטליה, ספרד וטורקיה. כחלק מהרחבת הפעילות של החברה הוחלט לפתוח אולם תצוגה מגוון וחדשני באשקלון על מנת לספק את הצורך ההולך וגדל של האוכלוסייה המקומית במוצרי חיפוי, ריצוף, כיורים, ברזים ומוצרים משלימים. גודלו של אולם התצוגה החדש הינו 450 מ"ר והוא נועד לספק מענה ושירות לתושבי אשקלון והסביבה.

באולם התצוגה ניתן למצוא מבחר רחב של ריצופים מתאימים לריצוף חוץ וריצוף פנים, חיפויי קירות תוצרת המזרח ותוצרת אירופה וגם פרקטים מכל הסוגים (עץ, למינציה, פולימר, פישבון). כמו כן קיים מגוון של כלים סניטריים של החברות המוכרות בשוק כגון חמת וניגא, מקלחונים בהתאמה אישית, וארונות אמבטיה בעיצוב וייצור אישי לפי מידה. אך לאולם התצוגה יש ייחודיות נוספת והיא ההתייחסות אל דיירי הבית הקטנים, הילדים כמובן. עבורם נבנה חדר משחקים מיוחד, בו הם יכולים לצפות בטלוויזיה או לצבוע דפי צביעה בזמן שהוריהם מסתכלים על התצוגות השונות באולם, בוחרים מוצר כזה או אחר.

שמים דגש על ערך המשפחתיות:
החברה, כאמור, הינה חברה משפחתית. כיום עובדים בה שני דורות, כאשר הדור השלישי כבר עושה את צעדיו הראשונים בתחום בדמות הנכדה הבכורה אשר החלה ללמוד לאחרונה אדריכלות. היחס של עובדי החברה, הלוא הם בני משפחה, גם ב'דר בניין' וגם ב'דר קרמיקה' ללקוחותיה הוא כאל בני משפחה. דוד, תיקי, ציון, גל ובר ושאר עובדי החברה מספקים שירות וליווי אישי וצמוד תוך עמידה בלוח זמנים, מסירה מהירה ומענה זמין ותמידי ללקוחות. בימים אלה עובדים בחברה על הידוק הקשרים עם האדריכלים והמעצבים המקומיים כולל הקמת מועדון קשרי אדריכלים ומעצבים אקסקלוסיבי, הפקת ערב בלעדי לעוסקים בתחום והפתעות רבות נוספות.

'דר קרמיקה'. שדרות התעשייה 8 א.ת צפוני אשקלון www.drceramic.co.il

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *