fbpx

סליחות בירושלים | זו המאפייה שפתוחה 24/6 (כשבא לנשנש אחרי התפילות)

אם בסיום סיור סליחות בירושלים תחשוק נפשכם במאפים טעימים, חמים ומנחמים – מצאנו את המקום המושלם עבורכם – רשת ״מפגש השיח״. הסניפים של הרשת הירושלמית הוותיקה מהווים מקום מוכר למפגשים חברתים זה 32 שנה, כאשר תוכלו להנות בהם ממגוון מאפים טריים וטעימים של הרשת, אשר פרוסים בנקודות שונות – מרכז העיר, באזור תלפיות ובמזרח העיר – לא הרחק מהכותל המערבי.

מדובר במקום כשר למהדרין, הבנוי על מודל של עסק משפחתי אשר פועל במתכונת של 24/6 ומאפשר לקהל הצרכנים להגיע גם באמצע הלילה ולבחור מבין כמות עצומה של מאפים, כמו גם בר סלטים בהרכבה אישית. מנת הדגל של המקום הינה שילוב של סמבוסק פיצה, לצד ביצה קשה ואייס סחלב, שילוב המושך אל המאפייה הוותיקה לקוחות רבים מכל קצוות הארץ.

למעשה, בתור מקום ירושלמי קלאסי, אין פלא כי המקום מתמחה בסמבוסקים, חמים ומנחמים  – המלאים בכל טוב, אותם תוכלו לאכול לבד או לחלוק עם חברים – ומהווים תוספת מעולה לכל סיורי הסליחות של חודש אלול בירושלים. חשוב לציין כי ברשת מקפידים לחדש כל הזמן בסוגי מאפים, משקאות ומאכלים חדשים – כגון חלות לשבת, קונדיטוריה, בר סלטים עם 32 סוגים להרכבה עצמית, סלטים לשבת, אייס סחלב מיוחד לקיץ (המהווה פטנט ייחודי של הרשת), מארזי סמבוסקים קפואים לבית ועוד.

שי נאור, בעלי הרשת מספר לנו כי "היינו בית האוכל הראשון בעיר שהיה פתוח 24 שעות ביממה והמקום הפך למקום הבילוי של הירושלמים. רק בשנת 2003 הועבר הסניף לרחוב האומן, לצורך הרחבה ופתיחת הקונדיטוריה. מאז, עקב הביקוש הרב בקרב הירושלמים למאפים ולמאכלים המיוחדים שלנו נפתחו סניפים נוספים ברחבי העיר ומחוצה לה", כאשר לרשת סניפים גם בפסגת זאב, קניון מלחה, הדסה עין כרם, קריית מנחם, מבשרת ציון, מודיעין ואפילו באילת.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *