fbpx

זה המלון הראשון להטמיע את מערכת ההזמנות אופרה בענן

מלונות איביס ירושלים, השייכים לרשת מלונות Accor הבינלאומית, מרשתות בתי המלון הגדולות בעולם, הנם הראשונים בישראל להטמיע במלואה את מערכת ההזמנות המתקדמת בעולם, OPERA CLOUD, של חברת ORACLE. בדרך זו, יוכל כל מלון נוכחי ועתידי ברשת, לאמץ את מערכת ההזמנות אופרה בענן על מנת לפשט, לייעל ולשפר את התפעול תוך כדי שיפור מתמיד בשירות לאורחים. בתי המלון כבר עובדים עם מערכת ההזמנות החדשה ונהנים מיכולותיה המתקדמות.

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות IBIS ישראל מסר כי: "חדשנות היא חלק בלתי נפרד מתהליכי העבודה במלונות איביס ישראל וככל שחווית האירוח משתנה, נדרשים בתי המלון להיות בחזית הטכנולוגיה. אנו מחויבים להנגיש את הטכנולוגיה לכלל הצוותים שלנו באופן נוח וידידותי. לאחר שלפני מספר חודשים הוטמע ברשת מנוע ההזמנות המתקדם של חברת Simple Booking הבינלאומית, אנו גאים לשתף פעולה עם חברת אורקל, שיחד איתם ובעזרת הצוותים שלהם זכינו להיות הראשונים בישראל לסיים את ההטמעה ולהתחיל עבודה שוטפת עם אופרה בענן כמערכת ההזמנות הראשית של בתי המלון, שתשמש גם כתשתית יציבה למלונות הבאים ברשת".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *