fbpx

קבוצת איציק תשובה תבנה פרויקט פינוי בינוי בירושלים

קבוצת איציק תשובה תבנה פרויקט פינוי בינוי ברחוב בן זכאי בשכונת קטמון בירושלים, הכולל הריסה של 56 יחידות דיור בבנייני רכבת ישנים, ובנייה של 210 יח"ד חדשות בשני מגדלי מגורים בני 16 ו-30 קומות, כשבקומות הקרקע ייבנו שטחי מסחר ומבני ציבור.

קבוצת איציק תשובה נבחרה לבצע את הפרויקט לאחר שזכתה במכרז דיירים וגברה על הצעות של חברות מובילות אחרות. החברה השיגה את הסכמת בעלי הדירות במתחם, אשר חתמו על הסכמי פינוי בינוי עם החברה, והתוכנית להקמת הפרויקט כבר עברה את תנאי הסף בוועדה המחוזית ונמצאת בשלב תכנוני מתקדם.

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון, ויכלול דירות בנות 2-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. על התכנון אחראי משרד האדריכלים "יגאל לוי אדריכלים". מבחינת הפיתוח הסביבתי והמטלות הציבוריות, התוכנית מציעה חזית מסחרית מפותחת לכיוון רחוב בן זכאי, חיבור בין רחוב בן זכאי לרחוב טוביה בן חפץ ע"י זיקת הנאה שתכלול מעלית ומדרגות ציבוריות, והפרשת שטחים בקומות הקרקע של שני הבניינים לטובת מבני ציבור עם כניסות מרחובות בן זכאי וטוביה בן חפץ.

לדברי ויקטור חביב, מנכ"ל קבוצת איציק תשובה, "הפרויקט מצטרף לפרויקטים רבים שהחברה מקדמת במסגרת תחום התחדשות עירונית. רעידות האדמה האחרונות באזורנו הוכיחו מעל לכל ספק את הנחיצות בקידום מהיר של פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית, בדגש על החלפת מבנים הנמצאים בסכנת קריסה. נראה כי הרשויות המקומיות והועדות הממשלתיות, כמו גם הבנקים והגופים המלוים, מבינים היום יותר מבעבר שהתחדשות עירונית היא הדרך ליצור היצע גדול יותר של דירות ולספק מגורים בטוחים לכמה שיותר תושבים במדינה.

"התוכנית של הפרויקט עברה תנאי סף בוועדה המחוזית ועומדת בפני דיון. הפרויקט ממוקם בשכונת קטמון בירושלים, שכונה שעוברת תנופת התחדשות בימים אלה וצפויה לשנות פניה לטובה ולהמשיך להתפתח".

קבוצת איציק תשובה היא מהבולטות בענף הנדל"ן הישראלי ומתמחה בייזום, ניהול ובנייה של פרויקטים במגוון תחומי הנדל"ן. הקבוצה הוקמה על-ידי איציק תשובה, דור שני לאחת מהמשפחות הבולטות בישראל בעולם העסקי והנדל"ן, ופועלת בייזום ובנייה של פרויקטים יוקרתיים למגורים, למסחר ועסקים, ולהתחדשות עירונית, במקומות האטרקטיביים בישראל. החברה הקימה ומקימה כיום אלפי יחידות דיור ומאות אלפי מ"ר בשטחי תעסוקה ומסחר במספר פרויקטים, אשר מרביתם כבר נמסרו והאחרים נמצאים בשלבי בנייה אשר מלווים באמצעות בנק הפועלים ובנק מזרחי.

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *