fbpx

ירושלים: פעוטה נכוותה ממים רותחים

שוב מקרה של פעוטה שנפגעה ממים רותחים – בירושלים.

לפי מד"א, בשעה 14:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על פעוטה שנכוותה ממים רותחים בבית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם, פעוטה כבת שנה במצב בינוני עם כוויות בגופה.

לפי איחוד הצלה, צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפעוטה (בת 10 חודשים) שנכוותה ממים רותחים בביתה בשכונת גאולה בירושלים.

מאיר זנדר חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי בני המשפחה – קומקום מים רותחים נשפך על פלג גופה העליון. הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות וממליצים למקם את מיחם המים או הקומקום החשמלי במיקום שאין לילדים או פעוטות גישה אליו. כמו כן חשוב לדאוג שגם לכבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי לא תהיה גישה לילדים או פעוטות.

צילום ארכיון

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *