fbpx

מצטיינים בכללית: צוות מחלקת מחשוב זכה בפרס ציון לשבח לשנת 2022

מחלקת מחשוב בכללית מחוז ירושלים מונה כ-30 עובדים בתפקידים השונים: טכנאים, מפתחי תוכנה, הגנת המידע, הדרכה ותמיכה טכנית שנותנים מענה מקצועי ומידי מעל 12 שעות ביממה ל-2,300 עובדים ב230 יחידות מקצועיות שמשרתות כ-600,000 מבוטחי כללית בפריסה גאוגרפית רחבה.

זוהי השנה השישית ברציפות שמחלקת מחשוב זוכה בציון הגבוה ביותר מבין כלל המחוזות בסקר שביעות רצון משירותי הפנים. הציונים הגבוהים ניתנו להם על זמינות ומהירות הטיפול בפניות ובתקלות, פתרון בעיות ומקצועיות וכן על יחס ואדיבות.

בתקופת מגפת הקורונה, התגייסו צוותי המחלקה והקימו מאפס בפרקי זמן קצרים מתחמי חיסון ודיגום רבים וציידו אותם במיטב הציוד הקיים וכל זאת למען מטרה לאומית חשובה של חיסון האוכלוסייה.

צוות המחלקה הוביל מהלכי חדשנות למתן שירותי רפואה מרחוק שקידמו את המחוז שנות דור.

טלי חביב, מנהלת אדמיניסטרטיבית וממונה על מחלקת מחשוב בכללית מחוז ירושלים: "מעבר לעבודתם היומיומית פועל צוות המחלקה בתחום פיתוח התוכנה. לא אחת מערכות ותוכנות שפותחו במחלקה אומצו על ידי כלל הארגון והפכו למערכות המייעלות תהליכים ארגוניים. אני מודה לצוות על העבודה המקצועית לאורך השנים".

צבי נגר, מנהל מחלקת מחשוב: "הזכייה בציון לשבח מסבה גאווה גדולה ונותנת כוחות אדירים להמשיך ולתת שירות טוב לעובדים. להמשיך להיות "כח תומך לחימה" בארגון הבריאות החשוב בישראל. בשמי ובשם עובדי היחידה אני מודה על כך מקרב ליבי".

מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים: "הצוות כולו מוכיח יום יום את מסירותו, מקצועיותו ותפקודו בסטנדרט שירות גבוה מאוד מול הצוותים במרפאות. אני גאה בצוות המחלקה ושמח על זכייתו".

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *