fbpx

שגריר ארה"ב בישראל ג'ק לו בביקור מיוחד בלשכתו של מרן הראש"ל-הרב הראשי הרב יצחק יוסף שליט"א

מרן הראש"ל-הרב הראשי הרב יצחק יוסף שליט"א לשגריר: "יש לשים את נושא שחרור החטופים בראש סדר היום"

שגריר ארצות הברית בישראל, מר ג'ק לו, הגיע בימים האחרונים ללשכתו של מרן הראש"ל- הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף שליט"א לביקור לקראת חג הפסח הממשמש ובא. הפגישה התקיימה באווירה חמה ולבבית, כאשר שני הצדדים הביעו את הערכתם ההדדית והדגישו את חשיבות הקשר ההדוק בין ישראל לארצות הברית.

במהלך השיחה, שנגעה במגוון רחב של נושאים אקטואליים בזירה המדינית והדתית, הודה מרן הראש"ל הרב הראשי לנשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, דרך השגריר, על תמיכתו האיתנה במדינת ישראל.

הרב ציין את מחויבותה של ארצות הברית לביטחונה של ישראל ואת מאמציה המתמשכים לקידום השלום באזור. בנוסף, העלה הראשון לציון את סוגיית השבת החטופים והדגיש את החשיבות הרבה בהעמדת נושא זה בראש סדר העדיפויות.

השגריר הגיב בחיוב והבטיח כי ארצות הברית רואה בהשבת החטופים משימה בעלת חשיבות עליונה, וכי היא תמשיך לפעול ללא לאות להשגת מטרה זו.

עם סיומה של הפגישה המוצלחת, העניק הראשון לציון במתנה לשגריר את ההגדה של פסח שחיבר, אשר תורגמה במיוחד לשפה האנגלית לטובת יהדות התפוצות.

בשיחה האישית התגלה כי שמו העברי של השגריר הוא יעקב יוסף לב, שם שאותו ציין מרן הראש"ל-הרב הראשי הרב יצחק יוסף שליט"א בהקדשה אישית וחמה על גבי ההגדה.

בפגישה השתתפו גם הרב שם טוב מנחם, שליווה את השגריר, והרב הגאון רבי אליעזר שמחה וייס שליט"א חבר מועצת הרבנות הראשית, שייצג את הרבנות.

מפגש זה מהווה נדבך נוסף ביחסים המיוחדים השוררים בין מדינת ישראל לארצות הברית, ומשקף את ההערכה ההדדית והשאיפה לשיתוף פעולה בנושאים מהותיים העומדים על הפרק.

קרדיט: יח"צ

מערכת חדשות אפס שתיים מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *